2011. november 1., kedd

Október- Tűz modul

Lovardában jártunk...

"Sárkány paripán vágtattam,
Gyémánt madarat mosdattam.
Göncöl szekeret kergettem,
Holdfény hajú lányt elvettem."



Virághagymákat ültettünk...
Sütőtököt sütöttünk.

Zöldségekből barkácsoltunk...
(számlálás, halmazalkotás, kisebb- nagyobb, különböző formájú, színek, illatok, melyiket fogyasztjuk...)

"Ég a gyertya, ég,
El ne aludjék,
Lobot vet a kősziklára,
Guggoljunk le, mind!"

Almafát festettünk...

Majd baba születésnapra készültünk...

Őszi ruhadarabokkal tornáztunk, vetítettünk, árnyszínházat rendeztünk, őszi fára színes leveleket nyomdáztunk...

Nemes Nagy Ágnes: Gesztenyefalevél


Találtam egy falevelet,
gesztenyefa levelét.
Mintha megtaláltam volna
egy óriás tenyerét.
 
Ha az arcom elé tartom,
látom, nagyobb, mint az arcom.
Ha a fejem fölé teszem,
Látom, nagyobb, mint a fejem.
 
Hogyha eső cseperegne,
nem bánnám, hogy csepereg,
az óriás nappal-éjjel,
óriási tenyerével
befödné a fejemet. 
 
 

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Nagyon jó ez az oldal. Örömmel látom, hogy Ritus is rész vesz minden foglalkozásban és itthon élménnyel mesél róla. Jó látni mit is csináltok a hétköznapokban az oviban. Csak így tovább.
    Horváthné, Ritus anyu

    VálaszTörlés
  2. Köszi, valóban sokat "dolgoztunk" ebben a hónapban is!:)))

    VálaszTörlés